برگزاری نشست کمیته تبلیغات بزرگداشت هفته دولت در بوشهر

نشست کمیته تبلیغات بزرگ‌داشت هفته دولت در بوشهر با حضور مسئولین در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در این نشست گفت: امسال به صورت ویژه کارگروه و کمیته‌ای تحت عنوان کمیته تبلیغات ستاد بزرگ‌داشت هفته دولت طراحی شده که بنا شد علاوه بر شورای اطلاع رسانی در حوزه فضای مجازی و مطبوعات، بتوانیم با رویکرد فضای محیطی خدمات دولت را با جلوه‌هایی که همه هم حکایت از حقیقت دارند اطلاع رسانی کنیم.

وی گفت: این تکلیف ماست که خدمات دولت را منتشر کنیم و بر این باور هستیم که با انعکاس اخبار این خدمات بی‌شک امید در بین مردم ایجاد می‌شود.

افروغ بیان کرد: امسال در پی اعلام دولت وظیفه‌ای که فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته است بنا بر این گردیده که کمیته‌ای با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی به همراه زیر مجموعه‌های مختلف آنها تشکیل شود، تا در جهت برنامه‌ریزی و فعالیت‌هایی با هدف تبلیغ و اطلاع رسانی پیرامون هفته دولت نشست و همفکری صورت گیرد.

وی ادامه داد: امسال قریب یک هزار پروژه در هفته دولت در برنامه افتتاح و کلنگ زنی قرار گرفته و اطلاع‌رسانی ما باید برای تبیین این اقدامات هرچه سریع‌تر و طبق دستورالعمل آغاز شود.

 دبیر کمیته هفته دولت نیز گفت: پروژه‌های قابل توجهی در دستور کار قرار گرفته که این حجم بزرگی کار بر برکت استقرار این دولت و به همت و تلاش و وحدت و پیگیری در راس استاندار محترم و مدیران دستگاه های اجرایی با بسیج جمعی تمامی امکانات و ظرفیت های استان محقق شده است.

سعید حیدری بیان کرد: ظرفیت های مختلفی در حوزه اطلاع‌رسانی وجود دارد، که باید از منابع و تریبون‌ها و تمامی موضوعاتی که به نحوی توانایی انتقال این حجم از بزرگی پروژه ها را دارند استفاده شود. 

وی افزود: یک بخش که در هفته دولت برگزار خواهد شد و به صورت تخصصی به آن پرداخته ایم طیفی از برنامه‌های فرهنگی است که برنامه هایی همچون جشنواره شهید رجایی، روایت دختران ایرانی و نمایشگاه دستاوردهای دولت را در بر دارد.

دبیر کمیته بزرگ‌داشت هفته دولت اظهار کرد: یک بخش از پروژه‌هایی که دارای محوریت شاخص است با حضور استاندار محترم انجام می‌شود و الباقی با حضور فرمانداران و یا معاونین محترم استاندار به نتیجه خواهند رسید.

اعضای کمیته در ادامه نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با موضوع نشست بیان کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *